Häng i Kirkland

God Kväll! I dag har jag haft en kompis dag tillsammans med Frida i Kirkland. Det var mycket mysigt! Vädret har fortsatt vara fint och solen har lyst nästan hela dagen. Nu är det i allafall kväll och jag är på väg tillbaka till Seattle och min kära man. Måste hinna träffa honom en stund innan han går och lägger sig..

Nåväl såklart så var jag ett dåligt inflytande för Frida och tvingade med henne till ett Frozen Yogurt ställe här på Eastside. Gud vad gott det var! Blandade såklart i massa godis och tyckte väl att det var lite onödigt när jag väl ätit upp allt 🙂

Nyss var vi på pedikyr, min första! Jag är annars lite för snål för sådant men eftersom mina fötter varit så uppsvullna på slutet och det varit lite ont vaderna så kände jag att jag kunde göra allt för en massage!!! Ha ha så jag fick min massage, åh så skönt! och fick fötterna målade i en somrig färg.

20120517-192631.jpg

Frida med hundarna i Juanita där vi stannade för att köpa Frozen Yoghurt

20120517-192745.jpg

Jag njuter av lite fotmassage och pedikyr 🙂

En kommentar

Lämna en kommentar